OT: folie na okna - požární odolnost

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Duben 27 10:32:47 CEST 2011

No u nas to pri stavbe nastesti nikdo az tak neprozival, prislo mi, ze
jde jen o to zaplatit za vsechny ty zpravy a dokumenty, co je v nich
nikoho moc nezajimalo. Ale je to hrozny, vsechno uz upravuju-stavim
naprosto neoficialne a doufam, ze to nikdo nepraskne ;-)