OT: Vodostop k Inelsu

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Duben 26 20:31:15 CEST 2011

Ted se zrovna "ucim" s CP1004.
Ted bych asi volil KNX-EIB.

http://www.knx.org/knx/what-is-knx/

Puvodne jsem sel do INELSu z duvodu, ze mel udajne vychazet levneji
a mel prvky do instalacnich krabic.

Nakonec mam stejne vse v rozvadeci (az na jedno svetlo, na ktere se proste
zapomelo).

Nicmene, uz neni cesta zpet, takze zatim bojuji a snad nejak dobojuji.
Dalsi dum, co me ceka uz asi na INELSu nebude.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158