OT: Vodostop k Inelsu

Úterý Duben 26 14:50:03 CEST 2011

Definujte pet podminek, ktere pode vas povedou k zafungovani vodostopu.

Vynechme stav kdy je EZS zapnuty, tam to lze resit jednoduchym
uzaviracim ventilem.

S jednim vodomerem na cely barak to podle meho proste resit nelze,
jeste tak s vodomerem v kazde mistnosti tam pak muzete definovat
podminky, pokud PIR na hajzlu nemel v predeslych 5min pohyb nemel by
tam byt prutok.
Bez toho? Rekneme praskne nebo napraskne hadicka od WC a mame zde
prutok 3l/min nebo 10l/min jak definujete podminku, aby se vam to
nevyplo pri cisteni zubu, dopousteni vany, kyblu nebo myti nadobi a
zaroven reakce byla tak rychla aby voda nestacila protect skrzeva
strop?
Na proteceni skrz strop staci odhadem 3l tedy minuta napraske hadicky.

Martin