OT: Vodostop k Inelsu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Duben 26 14:19:39 CEST 2011

> Na druhou stranu, hlídáním zaplavení podlahy to zjistíte taky,
> nemusíte rozlišovat pračku, jestli je zapnutá EZS nebo ne a dokonce i
> když ta hadice nerupne vám, ale sousedovi o patro výš.
>
> Pavel Kadečka

Ano, to máte samosebou pravdu. To ovšem předpokládá příslušná čidla v každé
podlaze, adekvátní kabeláž, další náklady na I/O, místo v rozvaděči atd.
Naproti tomu pro měření průtoku použiji čítačový vstup, který je v řídicí
jednotce již osazen a vodoměr s impulsním výstupem. Jsem si vědom toho, že
to není řešení univerzální pro každou situaci, ale jak jsem již psal,
všechny problémy s vodou, které jsem zatím zažil, by se jím vyřešily. Nechci
dělat systémově neprůstřelné dokonalé řešení, hledám cenový a konstrukční
kompromis, jak dosáhnout vyšší utilizace instalovaného automatizačního
systému.
Se sousedem o patro výš nemám problém, jde o rodinný dům, takže toto
naštěstí nemusím řešit :-)

JF