OT: Vodostop k Inelsu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 26 14:18:24 CEST 2011

 26.4.2011, 14:13:23

Kazda mince ma dve strany.
 Pokud natvrdo uzavrete privod vody, pak staci i velmi mala netesnost,
aby v potrubi klesl tlak. A kdyz ten privod otevrete, probehne potrubim
razova vlna, ktera jej namaha podstatne vice nez provozni tlak.
 No a pokud tohle budete opakovat 2x denne, pak neni divu, ze vam brzo
neco praskne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz