OT: Vodostop k Inelsu

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Duben 26 07:17:31 CEST 2011

// Nejvice se mi libi propojeni, mezi svetly, topenim vypinanim zasuvek
a zabezpecenim.

Dobry den.
Me by zajimalo u domaci automatizace, co budu delat, az vedle praskne
blesk a najednou to, netopi, nesviti, nejdou zasuvky a nejde
zamknout(nebo odkodovat EZS) ?
A i pokud mam nejakou minimalistickou "zalohu" , tak jak a za jakou
dobu, se mi povede tu automatizaci dat zase do kupy ?
Doma se uz ted desim, co budu delat, az mi po 4 letech provozu bez zavad
klekne router a najednou neni posta, netiskne se atd.
Me z toho vychazi, mit vsechno 2x ve skrini(komponenty) ?
Elektronika je moje prace i konicek, ale v urcitych
smerech(komercni/spotrebice atd) me uz prevalcovala a uprimne se jeji
nasazeni i bojim :-).
tomik.