USB prodluzka

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 25 21:36:05 CEST 2011

Ono treba ten kabel, kdyz je kvalitni, tak to neni problem, mam jeden
nekvalitni usb kabel 5m (je velmi velmi tenounky) a ten nefunguje,
klasicny "Zarizeni nebylo rozpoznano".

Podle me to muze byt utlumem i na datovych pinech...

Spojky USB (ze bere napajeni ze 2 USB portu soucasne) mam take,
nepomohlo... Navic maji vyznam logicky jen pokud ty PC porty nejsou
napojeny na stejnou stavu...

A pokud jde o modem typu 3G, tak jedem Huawei mam v routeru, ktery
poskytuje Energy management a statistiky odberu periferii (analogova
linka, WLAN, DSL, USB), tak u nej hlasi 99%-100 vytizeni proudu, tedy
takovy modem si patrne bere dost proudu a