IPAD2 nabijecka - jak je zapojena?

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 25 21:27:25 CEST 2011

Diky za info.

Asi bude mit skvela bila nabijecka ty Data +/- jen tak "ve vzduchu",
hadam ze by melo stacit je spojit se zemi, tedy pokud ta nabijecka
neni nejaka prudce inteligentni, protoze

a) ten samsung se dobiji i velmi nepatrnym proudem
b) u Ipad2 nabijecky na netu psali toto: ◦Intelligent IC chip to
protect your iPad 2 for overcharging and short circuit.
(coz mi prijde jako blbost, ale kdo vi, oni u Applu obcas buzeruji s
odpory a pak napr. Iphone hlasi jako ze "neoriginalni prislusenstvi"
apod.. - konkretne to bylo u DockingStation pro Iphone )
c) Nokia se dala dobijet zatim z cehokoliv, kam jsem ji strcil a bylo
dost proudu...

ps: Netusite, nakolik jsou tolerantni ty mobily, myslim jako kdyby se
pripojily v vyssimu napeti jako napr. 9V, 12V...