Tesla - pan blesku

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pondělí Duben 25 19:56:29 CEST 2011

Aha. Ja jen, ze dve ze tri veci, ktere jste popisoval, tam nejsou
(tedy presneji to "posledni prihlaseni" - kdyz nechcete - koukat se na
nej nemusite). Zkuste nejake jine nevyhody, ale ted ty opravdove a ne,
ze si neco vymyslite. To, ze je tam reklama, znamena pouze to, ze se
to financuje jinak nez hw-news - tzn. byt by tam nemusela. Ale nakonec
i tady je v kazdem prispevku ;-)

 Lukas Burda

ps: Me nejvice vyhovuje emailova konference. Jen jsem reagoval na
prohlaseni, ktere jsem pochopil tak, ze: "web diskuze bez razeni podle
temat neexistuje". Nelinkoval jsem to jako budoucnost hw-news.

pps: Vyhodu web diskuze jednu prece vidim - pristupnost odkudkoliv. To
samozrejme jde i u emailu, ale pokud to ma byt skutecne odkudkoliv,
tak to bude zase jen pres webmail.