utěsnění stožárové trubky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 25 13:34:50 CEST 2011

Použil jsem beton zadělaný s mazlákem (vojenské mýdlo v kýblu, koupil jsem
před pár lety kýbl v té velké drogerii v Brně na Orlí). Používá se to na
bazény (místo mazláku glycerin = dtto). Mělo to pak zajímavou konzistenci,
takovou spíš tmelovou, než betonovou.

----- Původní zpráva -----
Od: "Milan Cizek" <cizek.milan na seznam.cz>

s novou střešní krytinou jsem si postavil také nový stožár (teleskopický
2x3m, základna průměru 60mm a vrchní díl 48mm). Skrz střechu prochází
prostupnou taškou. Přestože jsem jí zařezával co nejpřesněji, nějaký mm vůle
kolem dokola je. Nyní řeším, čím to kvalitně utěsnit, aby to vydrželo co
nejdéle a nepustilo vodu stékající po trubce. Něčím bych to mohl vzít ze
spodu, ze shora pak už asi jen vulkanizační páskou. Od silikonu mě kolegové
odrazují, že údajně do pár let udělá trhlinky. Můžete mi na zatěsnění něco
doporučit? Díky.