OT: - co se sjezdovými lyžemi starého typu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 24 22:26:34 CEST 2011

Jo, když kupuji lyže, tak s co největším poloměrem tak, aby se co
nejvíce přiblížily těm starým rovným šlajzkám, na kterých jsem začínal.
  Jsem zvyklý v koncích  obloučků "dosmýkávat" po hraně tak jak jsem se
to kdysi naučil... a u "curvingových" lyží s tím mám potíže.
Ale netvrdím, že pro nováčky není ten curving přínosem...
JaKub