RE: OT: - co se sjezdovými lyžemi starého typu

Neděle Duben 24 14:50:22 CEST 2011

Nojo, já sice mám místo kde je uskladnit jenže tam může taky manželka a zrovna se rozhodla že se provede Velký Jarní Úklid a že osobní přítomností znemožní provedení mou klasickou metodou "Škatulata hejbejte se" ale že to bude systém pokud to tu deset let leželo tak ven s tím. Ach jo.
Jinak ty lyže jsou Blizzard a Elan a normální dospělá velikost (150 cm, 160 cm)

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Sunday, April 24, 2011 2:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: - co se sjezdovými lyžemi starého typu

Lyze su klasicky sezonny tovar, ktoreho moralna hodnota je dana predovsetkym modou, rovnako ako u satstva. Niekde u starkej na pojde je pietne uskladnenych niekolko kompletnych lyziarskych vystrojov vratane plateneho batohu, celokozenych topanok a celodrevenych lyzi s viazanim typu Kandahar... :-)

Prijemnu Velku noc!

wek