Samsung LCD TV LE40B652 a juice

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Sobota Duben 23 23:12:01 CEST 2011

On Fri, Apr 22, 2011 at 12:18:22PM +0200, jar.mez na centrum.cz wrote:
> K puvodnimu dotazu. V destilce to rozhodne plosne nekoupejte, to to
> rovnou vyhodte, voda vam natece mezi LCD a panel rovadejici
> podsvetleni a to proste nikdy nevysusite nebo nevylestite, aby v tam
> nebyly mapy.

Měl jsem v úmyslu vykoupat pouze vlastní panel s těmi pásky, světlo se
snad rozvádí pod panelem nějakým tlustým plexi s difusními foliemi
mezi panelem a plexi ne? (alespoň tak jsem to viděl na jednom kuchnutém
LCD) Vlastní panel je snad slepen a do něj by voda doufám vniknout
neměla.

> Problem je vysoce pravdepodobne v lepenem spoji mezi paskem a samotnym
> LCD, jak mile tam neco natece je to skorme nemozne to vypucovat
> a projevuje se to prave jak pisete, nejsou nebo jdou nesmyslne cele
> vetsi ci mensi pruhy. Jedina sance je pasek sundat vypucovat a nalepit
> novy, ten nesezenete tak to vice mene nejde a je to na novy panel.
> Pokud to mate v zaruce, resil bych to jako zaruku, tedy dukladne
> vypucovat, aby to nebylo videt a zkratka vyzarukovat. Technik
> vyhodnoti zavadu panelu a proste ho vymeni.

Hmm, no to jste mě moc nepotěšil. Stává se tedy, že se přeruší kontakt
mezi páskem a tím co je napařené na skle? Myslel jsem, že když je to
slepené a nenamáhá se to mechanicky tak by se to stát nemělo. Je fakt,
že vhodné chemické rozpouštědlo do toho navzlínat asi může.
Díky za názor.
--
Zito