e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Duben 23 12:51:10 CEST 2011

> Behalf Of Jaroslav Buchta
> Proste webova fora maji spoustu moznosti, ktere tady
> postradam, vlakna
> ktera me zajimaji si nakonec muzu taky oznacit jako sledovana
> a chodi mi
> mailem ;-)

Neboli si z webového fóra udělám mailovou konferenci :-D

Za sebe můžu říct, že pokud to lze, ponechal bych konferenci jako mailovou.
Nevybavuji si žádnou možnost, která by mi v mailové konferenci chyběla,
naopak nepostrádám anonymní žvanily z webových fór. Asi nejvíc mi u webového
fóra vadí nemožnost jednoduše vyházet balast, a nechat si jen podstatné
informace. Konference jsou pro mně zdrojem informací, takže si je archivuji,
abych se do nich mohl občas mrknout. Třeba tuto konferenci si archivuji od
roku 1999; otázka na tělo by byla, kdy naposled jsem si potřeboval najít
něco z roku 1999 :-D

JF