Re: e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 23 12:50:12 CEST 2011

Dle mého názoru tu naopak vynikají nevýhody emailové konference:
- V typickém webovém fóru (např. PHPBB) byste jen přejel pohledem texty zpráv ve vlákně a přečetl si jen ty o Teslovi. V každém běžném mailovém klientu (vč. webu) byste musel nakouknout do každé zprávy zvlášť, abyste se vůbec mohl rozhodnout, zda číst/nečíst/mazat.
- Pak by si toho všiml moderátor a vlákno rozdělil na dvě. Uživatelé, kteří si zprávy přečtou až v pondělí, už uvidí dvě vlákna.
- Co se HW nároků týče, tak PHPBB chodí na minimálně půlce freewebů a k zobrazení stačí pentium na 100 MHz s IE3 :-)

PH