Samsung LCD TV LE40B652 a juice

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Duben 22 12:18:22 CEST 2011

Nechci vam hatit vase nadseni pro moderni formu nabozenstvi zvaneho pojisteni, ale principem pojisteni zodpovednosti za zpusobenou skodu, je ze se zasadne neplni, pokud je skoda v rodine.
Jinak receno, pokud rozsednou deti souseda pojistovna teoreticky plnit muze, ale pokud je soused bratranec zcelajiste plnit nebude a TV je to jednoznacne.
Je to logicke, Pepicku nase TV je jiz moralne zastarala, prines hokejku...

K puvodnimu dotazu. V destilce to rozhodne plosne nekoupejte, to to rovnou vyhodte, voda vam natece mezi LCD a panel rovadejici podsvetleni a to proste nikdy nevysusite nebo nevylestite, aby v tam nebyly mapy.
Problem je vysoce pravdepodobne v lepenem spoji mezi paskem a samotnym LCD, jak mile tam neco natece je to skorme nemozne to vypucovat a projevuje se to prave jak pisete, nejsou nebo jdou nesmyslne cele vetsi ci mensi pruhy. Jedina sance je pasek sundat vypucovat a nalepit novy, ten nesezenete tak to vice mene nejde a je to na novy panel.
Pokud to mate v zaruce, resil bych to jako zaruku, tedy dukladne vypucovat, aby to nebylo videt a zkratka vyzarukovat. Technik vyhodnoti zavadu panelu a proste ho vymeni.

J.