Samsung LCD TV LE40B652 a juice

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Duben 22 11:34:36 CEST 2011

Zdravím,
potřeboval bych trochu poradit s následujícím problémem:
Soudruzi od Samsungu udělali chybu a vyvedli páskové vodiče z TFT panelu
spodem, nikoliv horem jak by to udělal předvídavý člověk a jak jsem to u jiného
monitoru viděl. Stalo se předevčírem, že nezbedné ratolesti si hráli kopanou
s molitanovým míčem v předsíni. Šikovně ovšem míč vykoply směrem do obýváku,
kde míč zasáhl geniálním způsobem sklenici plnou džusu (nějakého pomerančového
kyselého). Sklenice letěla, dopadla na zem, ale obsah krásně zasáhl obrazovku
$SUBJ. Rychle (no jistě né dost rychle) jsem obrazovku utřeli. Večer jsem
televizor zapnul a sledoval nerušeně zprávy, ale asi za půl hodiny jsem si
všiml, že na obrazovce začína pomrkávat svisle pruh (cca 6cm). Samořejmě jsem
pojal podezření průseru. Na druhý den (včera) jsem to celé demontoval a trochu
džusu samozřejmě bylo na těch páskových vodičích, respektive na plošňáčku
s rozvodem signálů k nim. Celé jsem se to snažil nějak očistit a umýt, trochu
jsem to také otíral IPA. Bohužel po sestavení se žádný happy end nekonal :(.

Ráno jsem koupil 5l destilky. Myslíte, že má naději na úspěch šoupnout panel do
bazénku (nevím kam jinam dám 40" TFT) s destilkou?
Obávám se, že už džus něco sežral a je to nevratné, ale jako poslední naděje...
Přici jenom by mohlo být něco mezi páskovým vodičem a plošňákem, kam jsem se
při čištění příliš nedostal (asi bych ten pásek utrhl).
Možná ten panel při manipulaci zlomím a bude klid.

No berte to jako poučení pro jiné vlastníky Samsungů, ačkoliv asi není moc lidí
co by něco lili na obrazovku :)... pokud přece tak rychle rozebrat a
čistit... :)
Možná by taky pomohlo rychle to otočit zhůrunohama...

No nic snad to někoho pobaví, zřejmě 20.5kKc v pr***. Záruky jsem zavrhl
uplatňovat, jistě by jim došlo co se stalo, ale úplně nefér by to asi nebylo
když tam ten panel takhle osadí. Grrr...
--
Zito