USB prodluzka

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 22:42:37 CEST 2011

Ten šedo-oranžovej Belkin jsem zkoušel jako poslední a modem se choval
velmi špatně oproti jiným zkoušeným kabelům. Nějak jsem nepochopil ten
problém mezi PC a Belkinem, můžete upřesnit?
Extra napájenému kabelu bych se chtěl pokud možno vyhnout i když by
možná právě to bylo řešení.
Pořád doufám, že minimalizací výkonových ztrát na kabelu by se ten žrout
dal přesvědčit k normální funkci. Že by kabely nevyhovovaly z hlediska
ostatních požadavků specifikace USB se mi moc nezdá, ale....:-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek