USB prodluzka

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 21:32:39 CEST 2011

Zdravím,
mám problém s připojením asi dost "žravého" modemu přes USB
prodlužku(min1,8m). Už zkouším asi čtvrtou, která je značky Belkin a je
ještě horší než 3m ne moc známého výrobce(designera). Už mně
diplomaticky řečeno vadí šmejdy prodávané v krabici třikrát dražší než
samotný výrobek. Máte někdo zkušenost s dobrou, fungující, vodivou USB
prodlužkou či výrobcem(né vodivým :-)? V nejhorším budu muset zbastlit z
nějakého zaručeně vodivého a stíněného kabelu, ale nejsem si jistý
běžnou dostupností konektorů na kabel, vhodných pro tyto účely.
Dík
S pozdravem,
         Miloš Dašek