Re: Svarovaci kabeli se snimacim vodicem

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 21 11:25:56 CEST 2011

Zdravím

vzhledem k tomu, že toho chcete jen 5 metrů, tak pokud neseženete, zastrčil bych oba kabely do smrťovačky a zafoukl.
Vypadat to bude slušně a cenově to asi vyjde lépe než specializovaný kabel.

Zapik