[OT] Centrala z lidlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 21 09:01:40 CEST 2011

Zeptam se, mate nekdo zkusenosti (pokud cinan neco takoveho dela) s
nejakym takovym agregatem na naftu? Mam sice 4T Hondu, ale vzhledem k
tomu, ze na lodi budu mit nadrz cca 150l pro motor a topeni tak se mi
moc nelibi si tam zavadet jeste dalsi palivo.

Predpokladam, ze ty naftove budou asi az od vetsich vykonu...me by
naopak vyhovoval vykon co nejmensi cca kolem 1kW.

Radek Vicek