[OT] Centrala z lidlu

Raven raven na wo.cz
Čtvrtek Duben 21 07:49:36 CEST 2011

Ahoj, totok se vyskytuje v mnoha modifikacich a pod ruznymi znackami.
Neco obdobneho jsem koupil minuly rok, kdyz me krom jineho ukradli
jednochlapovoou Hondu 1700W. Ale vahu zde resi kolecka. Zatim je to bez
problemu, snadno to uveze jakekoliv rucni naradi. Nejvice to umim zatizi
vypalovackou 2000W a centrala jede stale zlehka a napeti je stale 230V.
Takze bych se toho za ty prachy nebal. Ja sem to kupoval za necelych
6000 ceskych kreditu.

S pozdravem Raven