OT: veci k odprodeji

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 21 05:20:45 CEST 2011

Zdravím,
  no to ono se hodit bude, např. já bych měl zájem hned o něco z těch položek
na začátku, cívkové Revoxy jsou moje slabost :-). Ale přiznám se, že tam něčemu
docela nerozumím, jsou tam uvedeny 4 kusy v řadě, A701, A702, A703 a A704 a
ať se snažím sebevíce, google není schopen najít nic než A700, což je známý
model. Ani v jeho servisním manuálu není nic, co by nasvědčovalo existenci
nějakých odvozených modelů či něčeho podobného... Každopádně o jeden z nich
(třeba o ten první) bych zájem měl, asi tam zavolám...
  Zdraví Pavel