krokove motorky

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Duben 20 17:40:22 CEST 2011

Dobry den vespolek

Mame problemy s motorky od tohoto dodavatele
http://www.pmpl.co.in/b4842bi.htm
konkretne se jedna o B-48-42-B18

V tuto chvili nevim jaky moment vlastne potrebujeme, coz zjistuji, podstatne
je to ze tyto motorky se pouzivaji cele roky a posledni dobou se zacaly kazit.
Z nove dodavky motorku nam polovina neroztoci ani prevodovku.

Ma nekdo z Vas tip na jineho vyrobce obdobnych motorku?
Zavazny je prumer 42mm a delka do 18mm od montazni zakladny az po lozisko
vycuhujici konec osy na druhe strane.

Udaje o momentu z tabulky vyrobce boudou nejspis kecy protoze u srovnatelnych
motorku co jsem vygooglil jsou hodnoty zhruba polovicni pri srovnatelne
velikosti a hmotnosti.

Tedy se mi jedna o to ziskat vzorky a vyzkouset zda nam vyhovi, ci nikoliv.

V pripade nutnosti muzeme predelat driver, ale mechaniku menit moc nemuzeme,
protoze by to bylo nesmirne nakladne.

Spotrebujeme cca. 2000 ks motorku rocne.

Dekuji za tipy

Jakub Ladman