Podivne chovanie AVR-GCC

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Duben 19 16:13:24 CEST 2011

Dakujem za snahu najst pricinu.
Medzivysledkami to nebolo, zacinal som s prazdnym projektom a
medzivysledky kompilacie mohli vznikut az nasledne. Takze prva
kompilacia ich istotne mat nemohla. Takisto sa nic neinstalovalo. Proste
po istej dobe si "len tak z nicoho" povedalo ze uz dost.
Pricinu (pravdepodobnu) uz poznam. Bolo to tou velkostou pismen. Po
oprave spominaneho jedneho pismena to funguje ako predtym.
Podivne na tom je preco to bez ziavnej priciny prestalo fungovat, ale to
uz asi nezistime...