OT: nefunguje internet

Dawid Ferenczy dawid na ferenczy.cz
Úterý Duben 19 15:40:01 CEST 2011

Puvodni    zprava   "OT:   nefunguje   internet"   od   "Vláďa   Anděl
(hw-list na list.hw.cz)" z 16. dubna 2011, 0:56:07,
msgid:4DA8CD07.1070703 na vaelektronik.cz (1860 bajtu):

VA> Windows, které to chtělo, ale ovladač to na něm nenašlo. Proč? Při
VA> tom  ale  na počítači všechno chodilo, včetně internetu. Pak dcera
VA> odjela do Belgie a tam jí internet nejde (před odjezdem domů šel).

Kdyz  mi  na  Windows  prestane  z  nejakeho  duvodu fungovat Internet
(pritom se tvari, ze pripojeny do site je), vetsinou pomuze sekvence:

ipconfig /release
ipconfig /renew

Pokud  dcera  notebook  pouze  upsavala  nebo  hibernovala,  mozna  si
pamatoval  predchozi  nastaveni  site. Potom bych jeste zkusil reboot,
kdyby to uz neucinila a nic nepomahalo.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz