Civka 120uH v 1210 kde koupit?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Duben 19 14:35:41 CEST 2011

Odpalil jsem generator v L metru, mimo jine odesly i civecky v LPF. Vsechno jsem sehnal az na civku 120uH v 1210. Puvodni myslenka byla koupit v GM Murata LQH32CN101K23L http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/965/965-002/dsh.965-002.1.pdf
odmotat puvodni vinuti, spocitat zavity a pridat 20%. Civecky jsem koupil a nejsem si jist zda jsem se neprecenil, civecky vypadaji tak nejak mensi a hlavne jsou zakaple tmavym lakem, pri sile pouziteho dratu se nepodari spocitat zavity.
Parametry jaderka nejspise take nezjistim.

Dekuji

J.