Podivne chovanie AVR-GCC

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Duben 18 22:19:21 CEST 2011

Zdravim
Dakujem za odpoved. Pravdepodobne som zistil pricinu, ale vynara sa este
viac vaznejsich otazok.
Problem bol ze subor na disku zacinal velkym pismenom a v makefile bol
uvedeny malym. Prve co je zvlastne, nebol to hlavny subor main ako pise
makefile ale az jeden z dalsich suborov.
Dalsia otazka je ako je mozne ze na inom PC to ide a aj na tomto
konkretnom to pomerne dlhu dobu funfovalo. Make clean nebolo volane prvy
krat. PRECO to prestalo fungovat az po niekolkych hodinach prace?