Podivne chovanie AVR-GCC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 18 22:13:37 CEST 2011

Zdravim,

> [...]
> Vyskytol sa mi dost neprijemny problem. Poces vyvoja programu ked som
> spravil "make clean" GCC odrazu odmietlo kompilovat projekt. Zaujimace ze
> tie iste subory na inom PC kompilovat isli.
> Na postihnutom PC vypise len:
>
> -------- begin --------
> avr-gcc (WinAVR 20100110) 4.3.3
> Copyright (C) 2008 Free Software Foundation, Inc.
> This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
> warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
>
> make: *** No rule to make target `main.elf', needed by `elf'.  Stop.

Vubec nejde o selhani gcc, ale nastroje make. Ten dava jasne najevo,
ze potrebuje soubor main.elf, aby mohl vytvorit target elf, a ze jej
nema a ani nevi, jak jej vytvorit.
  Vypada to, ze budto make clean maze vice veci, nez ma, nebo ze Makefile
neobsahuje spravne vsechny targety, pripadne zavislosti.

S pozdravem Pavel