UPS APC - malem ohen

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 18 13:02:35 CEST 2011

Ah, pribehy... ;-)

Pouzivali sme urcitu dobu UPS od MGE (pozeram na webe ze ich APC zozrali). Raz sme jednu UPSku mali chvilu na stole, potom ju niekto niekam odsunul, no a ja som si vsimol, ze na stole ostala akasi vlhkost, tak som to utrel handrou. Nezdalo sa mi to nejako, tak som tu handru hodil do umyvadla a pustil vodu, reku ze ju vyperiem, a ona sa rozpadla... Na stole sme (po poctivej neutralizacii a poriadnom oplachnuti) mali odvtedy taky zlty flak...

Viem si dost dobre predstavit, ze im ta UPSka predtym niekde cestou cez velkosklady parkrat padla na zem...

wek