Motorizovane savle - princip

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Duben 18 11:01:47 CEST 2011

jj, bol som v obidvoch budovach, presne ako pisete. Tu v Dubravke si
rozobrali male firmy a ta v centre zaberala prilis lukrativny pozemok...
Ako fungoval vyvoj tesne po revolucii som videl na vlastne oci. Mali tam
do srobika rozobraty pult zahranicnej vyroby a pan mi vravel ze
potrebuju nejaku inspiraciu :-)
Inak pulty ich vyroby este za sociku boli velmi kvalitne, mali velmi
poctivo navrhnutu koncepciu a jednotlive zasuvne moduly boli tiez dobre
prepracovane. Vnutorne zbernice vsetky symetricke, kazdy blok mal
vlastny stabilizator napatia a pod. Akurat to bolo priserne drahe na
vyrobu a suciastkova zakladna bola velmi mizerna a nestacila na koncepciu.
b.