Motorizovane savle - princip

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Duben 18 09:30:04 CEST 2011

Elektroakustiku pomerne skoro po revolucii zkrachovali, mali lukrativne
budovy v centre Bratislavy. Neviem ci z nich vzisli nejake sukromne
firmy ktore este vyrabaju. Trh v byvalom cesko-slovensku je moc maly a
konkurencia v celosvetovom meradle obrovska.
b.