OT: nefunguje internet

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Duben 17 07:56:47 CEST 2011

U XP to funguje divne a vetsinou pomuze volba opravit v kontextovem menu
ikony site (samo i jinde) Casto se mi stava, ze se tvari, ze treba WiFi
funguje ale nic nefunguje, dokud nezakazu sitovku na drat. Rekl bych ze
u XP je tam nejaky zadrhel. u W7 to IMHO chodi lib, obcasny restart
sitovky je ovsem taky nutny...