OT: nefunguje internet

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Neděle Duben 17 00:59:29 CEST 2011

Pokud se připojíte k jiné síti tak se můžou změnit parametry připojení sítě.
Něco se dá najít tady v ukázkové kapitole.
http://knihy.cpress.cz/microsoft-windows-7-d5-2.html

Občas se s tím setkám ale sofistikovaný postup nemám. Jedu tak nějak pokus1, pokus2 ... až to jede.

U jedné firmy se nám stávalo, že napoprvé jsme se s notesem přes wifi připojili, pak jsme se připojili u firmy2 a při opětovném připojení u firmy1 to nešlo. Nepodařilo se mi to dát do chodivého stavu a ani technikovi, který byl od firmy, která tam wifi zřídila. Připojení z mobilu přitom fungovalo bez nastavování. Nakonec to ten technik vzdal s tím, že si mám přeinstalovat windows (XP). Vzhledem k tomu, že nám to všem jinde chodilo tak jsem to samozřejmě neudělal. Nepřišlo se na to čím to bylo. Bylo to u známější firmy zabývající se dost síťařinou.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Saturday, April 16, 2011 10:34 PM
  Subject: Re: OT: nefunguje internet

  Děkuji všem za rady, už to chodí. Jen nevím proč.
  Zadala ipconfig/all a objevilo se tam všechno jako když to zadám já tady doma. Pak dala ping na svoji ip adresu a to šlo taky. Potom jí na liště naběhnul Skype a pak už šlo všechno. Ale proč? Přiznám se, že některé věci jsou mi záhadou.
  IP adresu jí přiděluje server, přidělená byla 16.4 a platnost do 17.4. Nemohlo se stát že když tam pár dní nebyla, že neměla aktuální IP adresu a proto jí to nešlo? Že až teď si server toho počítače všimnul? Ale zase mimo kabelu v tom počítači chytá taky nějakou nezabezpečenou wifi úplně odjinud a ta jí teď taky nešla.
  Je možné že se jí tím zkoušením něco přenastavilo v počítači?

  jo a ještě jeden dotaz - než jsem jí to diktoval do telefonu, všechno jsem si zkoušel na starém počítači s win. XP. Když na počítači s windows 7 vyvolám okno s příkazovým řádkem, je široké asi 8 cm a písmena jsou takové blechy, že je luštím s lupou. A to ještě blbě, mají možná polovinu pixelů, než mají mít. Monitor mám 1600x900. Dají se ty znaky a i velikost okna zvětšit?

  Anděl