OT: nefunguje internet

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Duben 16 22:49:35 CEST 2011

On Sat, 16 Apr 2011, Vláďa Anděl wrote:

> Děkuji všem za rady, už to chodí. Jen nevím proč.
> Zadala ipconfig/all a objevilo se tam všechno jako když to zadám já tady
> doma. Pak dala ping na svoji ip adresu a to šlo taky. Potom jí na liště
> naběhnul Skype a pak už šlo všechno. Ale proč? Přiznám se, že některé věci
> jsou mi záhadou.
> IP adresu jí přiděluje server, přidělená byla 16.4 a platnost do 17.4.

To je dost nepresna informace - chtelo by to o i hodinu a minutu a srovnat
to s casem kdy ji to zacalo fungovat.

> Nemohlo se stát že když tam pár dní nebyla, že neměla aktuální IP adresu a
> proto jí to nešlo? Že až teď si server toho počítače všimnul? Ale zase mimo
> kabelu v tom počítači chytá taky nějakou nezabezpečenou wifi úplně odjinud a
> ta jí teď taky nešla.
> Je možné že se jí tím zkoušením něco přenastavilo v počítači?

Mozny je vsechno, taky je mozny ze tam na segmentu mel nekdo nejaky router
se zapnutym dhcp co dava privatni adresy a pak presvedci jina PC na tyhle
IP (kdyz odpovi driv nez oficialni dhcp server) takze PC ma nastavenou IP
ale spatne a nefunguje to.

Myslim ze nasledne jasnou odpoved nedostanete, to se musi diagnostikovat
kdyz je problem primo na tom PC.