OT: nefunguje internet

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Duben 16 22:39:53 CEST 2011

Pravé tlačítko na rámečku toho okna a tam jsou v meníčku Vlastnosti. Je to známý bug, IMHO závislý na driverech grafiky. Na některých kompech se to tak chová a na jiných ne.

Jakub Šerých

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, April 16, 2011 10:35 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: nefunguje internet

Děkuji všem za rady, už to chodí. Jen nevím proč.
Zadala ipconfig/all a objevilo se tam všechno jako když to zadám já tady doma. Pak dala ping na svoji ip adresu a to šlo taky. Potom jí na liště naběhnul Skype a pak už šlo všechno. Ale proč? Přiznám se, že některé věci jsou mi záhadou.
IP adresu jí přiděluje server, přidělená byla 16.4 a platnost do 17.4. Nemohlo se stát že když tam pár dní nebyla, že neměla aktuální IP adresu a proto jí to nešlo? Že až teď si server toho počítače všimnul? Ale zase mimo kabelu v tom počítači chytá taky nějakou nezabezpečenou wifi úplně odjinud a ta jí teď taky nešla.
Je možné že se jí tím zkoušením něco přenastavilo v počítači?

jo a ještě jeden dotaz - než jsem jí to diktoval do telefonu, všechno jsem si zkoušel na starém počítači s win. XP. Když na počítači s windows 7 vyvolám okno s příkazovým řádkem, je široké asi 8 cm a písmena jsou takové blechy, že je luštím s lupou. A to ještě blbě, mají možná polovinu pixelů, než mají mít. Monitor mám 1600x900. Dají se ty znaky a i velikost okna zvětšit?

Anděl