OT: nefunguje internet

Sobota Duben 16 18:01:50 CEST 2011

však jsem tam psal, že je to připojené přes kabel - i nastavení toho
připojení. Odkud ten kabel vede, netuším. Je to
VŠ kolej v Bruselu, takže nějaká síť po celém baráku. Všechno řeším přes
telefon a jednak sám moc nerozumím
všemu tomu nastavení a taky si k tomu nemůžu sednout a hodinu nad tím
bádat. Jen je mi nepochopitelné, že
1. doma jí to šlo
2. Tam síť jde, alespoň ostatním v tom baráku
3. blokování podle čísla síťovky tam není, když se tam stěhovala,
připojila to a šlo to

Anděl