OT: nefunguje internet

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Duben 16 07:33:13 CEST 2011

Postupoval bych takto:
1) vypsat si sitovky a jejich stav, neboli:
ipconfig /all
(je tam vice zarizeni, ktere to chape jako sitovku? jakou maji
pridelenou ip a masku? jakou maji pridelenou branu? Opravdu to server
pridelil?)
2) ping na loopback
ping 127.0.0.1
3) ping na svoji adresu (viz bod 1)
4) ping na branu (viz bod 1)
pokud toto vsechno projde, tak tracert na DNS a/nebo treba tu adresu seznamu

A jeste doplnujici poznamka: jede pres to "jeji" pripojeni nejaky jiny pocitac?
Marek