OT: nefunguje internet

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Duben 16 06:51:27 CEST 2011

Ha (sice asi neporadim), vcera ke me prijel zoufalej kamarad pro jehoz
matku jsem kupoval NB. Ze pry ji nejde internet.

Vypadalo to dost desne - CPU vytizene tak ze trvalo 5 minut nez se mi
pripojila USB mys. IE jen stale nacital a neodpovidal.

CPU vytezoval nejakej bazmek listickaprogram.exe - obe jadra CPU na 100%.

Zacalo vsechno behat po odinstalovani toho smejdu Listicka a
odinstaloval jsem AVAST. Nemel jsem moc casu v tom stourat, protoze mel
rodinu dole v aute. Mam pocit ze se tyhle dve veci popraly.

--
S pozdravem
Radek Vicek