[OT:] Re: Japonsko

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Duben 15 22:05:20 CEST 2011

Nejsem si stoprocentně jistý, ale mám za to, že existuje metoda jak udělat
nukleární elektrárnu která používá místo uranu thorium.výhodou thoria je že
má mnohem menší poločas rozpadu.důvod proč se thorium nepoužívá je, že se z
něj nedá vyrobit atomová bomba.

Jsem to někde slyšel.možná je to blábol

http://ekonomika.ihned.cz/c1-51578900-merkelova-po-fukusime-nemecko-rychle-opusti-vyrobu-elektriny-z-jadra