gsm stolni telefon

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 15 19:07:55 CEST 2011

Ja to vyresil GSM branou a obycejnym linkovym telefonem s humpolackymi
tlacitky.
Navic tohle reseni melo plus v tom, ze brana je na pude, kde ma signal a
je spojena linkou s tym telefonem. V mistnosti, kde je ten telefon je to
bez signalu.
V pripade Jablotronu by se musela jeste vest ext antena nejakym lepsim
koaxialkem...

JaKub