BeeProg+ a ATmega8 - problemy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 15 14:22:24 CEST 2011

Dobrý den všem,

zápasím tu se subj. a pořád nějaké problémy. Teď to už nějak funguje, ale
nepřišel jsem na způsob, jak načíst soubor s obsahem EEPROM, když je tam jen
jedno načítání souboru.

Dále by mě zajímalo, jak je to s napájením. V "Informace o obvode/detaily
ISP zapojenia" je popsáno, že pin 1 je "Meranie VCC v cielovom zariadeni" a
19, 20 "Target system pover supply". Uvedené 3 piny jsem spojil, zavedl na
Ucc v zařízení, zapnul v "Obvod/Nastavenia súvisiace.../Operácie s
obvodom/Použít funkciu Napajanie cielo...", ale programátor hlásí chybu
"Napajace napatie mimo rozsah (0 mV)". Okolo procesoru je jen pár drobností
s odběrem 00nic, výstup LE50 a cca 100 uF kapacit. Pokud zavedu napětí z
ext. zdroje, funguje. Ale je to značně nepraktické a u programátoru za 20
kKč, napájeného ze sítě bych tohle nečekal, když to zvládne USB ASP i
PonyProg napájený ze sériáku.

Dále by mě zajímalo, k čemu je ten RDC článek u resetu v doporučeném
zapojení na "Informace o obvode/detaily ISP zapojenia". (Vím k čemu je u
amatérských zapojení s 51, ale v profi výrobku a ještě k tomu s AVR mi smysl
nedává.) Naštěstí to funguje/nefunguje stejně s i bez:-) Něco podobného jsem
viděl i u Presta, tam chtěli dokonce i nějaké pull-upy, nebo něco takového.
Proč?

Děkuji, PH