mikročerpadlo na vodu

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Duben 15 14:09:10 CEST 2011

Díky všem za nápady, díky i panu Jirkovi za vyčerpávající rozbor.
Zkušební vzorek už je na stanovišti, prozatím spínaný ručně. Přestože
počasí posledních dnů není nijak na sluníčko bohaté,
tak baterie je ve vynikající kondici. Ještě se bude připojovat automatický
spínač s mcu a po otestování definitivně přepojím kabely.

b.