Cu drat na vinuti s vyssi tepelnou odolnosti

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Duben 15 13:46:02 CEST 2011

kaptonova izolacia vydrzi tak 200-250 stupnov, to je zatial najvyssie co
som okrem keramiky videl (to samozrejme neznamena ze taka izolacia
neexistuje. Potom si mozete tu cievku este skusit vyleptat na keramickom
substrate, to by malo vydrzat vyssie teploty.