Nejvykonnejsi usporna zarivka

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 15 13:29:30 CEST 2011

 15.4.2011, 13:21:57

O te stejnosti mam jiste pochyby, MH vybojka je v podstate vysokotlaka
Hg. Kdyz se u verejneho osvetleni prechazelo z Hg na Na, tak se az na
vyjimky menily i startery a tlumivky, takze charakteristika oblouku je
asi jina. Druhou veci je, ze bezne malovykonove MH vybojky maji jinak
konstrukce reseny horak (kratkej kulovej) kdezto Na ma horak tenkej a
dlouhej.
Nechci tvrdit, ze moderni elektronika si s tim nedokaze poradit, ale
asi to neplati o kazdem, cenove optimalizovanem vyrobku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz