Cim merit spotrebu spinanych zdroju

jevem jevem na email.cz
Pátek Duben 15 07:40:32 CEST 2011

Mno píšou tam že měří od 20mA. Takže to asi bude taky na pendrek
Jirka

----- Original Message -----
From: "Pavel KREJCI" <krepa76 na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 14, 2011 4:19 PM
Subject: Re: Cim merit spotrebu spinanych zdroju

No tak se udela pripravek, aby se dal do zasuvky zastrcit. Digi
elektromer se da sehnat kolem 700 a bude merit presne to, co je
potreba. (http://www.ges.cz/cz/elektromer-1f-dds-1y-18l-GES08103444.html)

Myslim, ze kdyz bude nejaka vlastni konstrukce s cipem na mereni el.
energie ve vysledku to nebude moc levnejsi a jistota,ze to meri stejne
jak elektromer je tez na vazkach. Navic ma pulzni vystup, tak se da
treba logovat prubeh spotreby energie na nejakem spotrebici za
den/tyden/... a pak si hrat, analyzovat, optimallizovat... :)

PK

>>> MG