Cim merit spotrebu spinanych zdroju

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 14 18:05:16 CEST 2011

 14.4.2011, 18:00:43

Nejdriv si musite ujasnit, zda chcete znat skutecnou spotrebu, nebo
to, za co platite dodavateli el.en. V druhem pripade potrebujete neco
se zhruba stejnymi parametry jako domovni elektromer a neni jiste,
jestli je to ta krabicka z gesu. V druhem pripade jeste neco lepsiho
(mene bezneho, drazsiho) nez elektromer.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz