HP server a problémy s real-time

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 14 14:38:59 CEST 2011

Zdravim,
  tohle vypada jako horka stopa :-). Dekuji moc! Sice jsem zatim moc
nepostoupil, protoze ten RTAI software si s mym aktualnim kernelem
nerozumi (je tak o 5 cisel pozadu) a navic by to znamenalo instalaci
spousty dalsiho materialu, ktery nepotrebuji. Ale pri dalsim googleni
jsem objevil existenci nejakeho "SMI detector module", ktery by mel
byt schopen zdiagnostikovat, zda ty latence ma skutecne na svedomi
SMI. A pokud ano, konecne budu moci jim tu masinu omlatit o hlavu nebo
jinou cast tela, kterou mi nastavi :-). Tak zkusim sehnat a pustit
ten modul a pak se uvidi, co dal. Budu informovat.
  Zdravi Pavel.