EMC

Jan Kral kral na fortech.cz
Čtvrtek Duben 14 10:14:41 CEST 2011

Me pri prispevku p. Jancury zaujala zminka o narocnosti te akce. Docela by me zajimalo jestli se to vubec vyplatilo z pohledu objemu vyroby a ceny toho zarizeni.

S pozdravem JK

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Thursday, April 14, 2011 8:49 AM
To: HW-news
Subject: EMC

Jak se vlastně měří EMC?

Martin Záruba

----- Original Message -----
From: andrej jancura<mailto:hw_aj na zoznam.sk>
To: HW-news<mailto:hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 14, 2011 8:33 AM
Subject: Re: cim spinat impulz 2,5KV 400A

Ak mam byt uprimny, to co som robil boli mesiace merania a skusania. Nebyt konstrukcie roznych zatazi, vysokonapatovych sond a inych pripravkov spolu s osciloskopickymi meraniami, asi by sa to nikdy nepodarilo. Bola to velmi zaujimava praca, pretoze som na nej videl vsetko, co som kedysi studoval. Vlastnosti suciastok, vlastnosti plosakov, celkovo to bol mix vysokonapatovej techniky a EMC. Musim ale povedat, ze moje vedomosti z EMC mi velmi pomohli. No nic nebudem Vas uz zatazovat blabolami a zelam Vam pevne nervy a vela ciastkovych uspechov.

A.