Otresove cidlo.

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Duben 14 09:32:32 CEST 2011

Akcelerometr to samozřejmě zvládne.
Konkrétně např. MMA7455L od Freescale má režim určený pro detekci pádu
či nárazu. Naprogramujete si hraniční zrychlení, směr překročení,
podmínku (AND/OR) a v okamžiku splnění to vygeneruje interrupt na
vývodu. Tedy snadno detekujete buď náraz (x|z|y > limit) nebo naopak pád
(x&y&z < limit).

Určitě to umí i jiné typy, s tímhle jsem pracoval.

Tomáš